جک آرام بند درب 09195559073

فروش و نصب جک ارام بند درب با قیمت مناسب

جک آرام بند درب 09195559073

فروش و نصب جک ارام بند درب با قیمت مناسب

آرام بند درب

ارام بند

آرام بند درب

توضیح فارسی : آرام بندهای king ، متنوع ، زیبا و قابل اطمینان .
شرکت king با ارائه راه کارهای بدیع و عرضه متنوع انواع سیستمهای آرام بند بعنوان یکی از پیشران های این صنعت در جهان مطرح است.
محصولات kingمتناسب با نیازهای مشتری ارتقاء یافته و بنابراین برای هر موقعیت راه کار منحصر به فردی با در نظر گرفتن زیبایی و کارائی و قیمت ارائه می کند .
آرام بند های king با تاکید بر کارائی هوشمندانه ، طول عمر بالا و همچنین طراحی جامع تولید می شود و دارای گواهی مدیریت کیفیت ISO 9001 می باشد.همچنین این محصولات بازرسی و تایید شده توسط استانداردهای k750, k740,k730,k720 می باشد.

معرفی :

درببندهای مکانیکی سری TS 1500 دارای قابلیت تنظیم سرعت بسته شدن و فشار باز شدن هستند . درببندها در این تعریف برای بستن دربهای بازویی زمانی که به صورت دستی باز شدهاند به کار میروند . عملیات بستن به وسیلهی تعدیل هیدرولیک قابل تنظیم انجام میشود . این درب بندها بر روی دربهای فلزی ، چوبی ، یو پی وی سی و یا ترکیبی از اینها قابل استفاده است . روش سوار کردن در شرایط عادی ، حریق و راههای نجات به طور دقیق در راهنماها توضیح داده شده است .

درببندهای با کنترل پشتی مخصوصاً باید در دربهای بازویی که در جهت مخالف ورزش باد باز میشوند استفاده شود . کنترل پشتی برای محافظت از کارکنان ، اجزای درب ، دیوارهای اطراف و اشیا ، بدون محدود کردن زاویهی باز شدن درب به کار میرود . اگر به علت ویژگیهای ساختاری درب ، لازم باشد لنگهی درب داخل قاب بر روی محور لولای درب سوار شود ، باید یک استپ که زاویهی باز شدن درب را محدود میکند استفاده شود . دربهای بازویی تنها میتوانند در وضعیت خاص و با استفاده از لوازم خاص یا اجزای ساختمانی یکپارچه باز نگاه داشته شوند .

درببندها برای نصبهای خارجی حفاظت نشده در دربهای تک کاره و برای استفاده در محیطهایی که هوای آنها دارای مواد خورندهی شدید هستند و برای استفاده در دماهای خیلی بالا یا پایین مناسب نیستند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.